PAUSE HERE
Subhanallah . Alhamdulillah . Allahuakhbar

Pyinchess Farhana

Sunday, 22 April 2012

Rahsia Yahudi - Kita Semua Perlu Tahu !!!



Kenyataan dari seorang paderi berpangkat tinggi :

Nabi Muhammad dan sahabat2nya membina persekitarannya seperti “molekul-molekul yg disusun sebelah-menyebelah dan mengikat kuat antara 1 sama lain….” Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yg besar, maka Nabi Muhammad mengingatkan sahabat2nya akan perkara2 yg kecil (molekul) dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpd islam sedetik selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya. kerana tuhan kepada Nabi Muhammad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul , dan ikatan molekul-molekul2 ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…dan selebihya Lucifer akan menguruskanya cuba lihat kesenangan di dunia ini yg tiada pada Zaman Nabi Muhammad dahulu….apa yg ada di dunia skrng inilah yang membina hati2 dan jiwa2 kamu…yg sedikit pun kami tidak ambil, padahal kami yg membinanya hanya untuk kamu…lihatlah manusia di sekeliling kamu..kebahagiaan mereka bergantung kpd “barangan buatan kami”…. ya, mereka sudah tidak mengerti bagaimana mahu bahagia dgn “barangan buatan tuhan”..mereka semua akan sujud di kaki kami dan meninggalkan Nabi Muhammad…kami tidak perlu mempertahankan ”barangan buatan kami” apabila Muhammad ingin menghancurkannya… tetapi lihatlah! Mereka yang akan mempertahankannya sendiri…maka tercabutlah Syahadah dari roh mereka…


HURAIAN :

Lihatlah manusia zaman sekarang. Apa yang dikejar oleh mereka? Kemewahan dan kesoronokan semata-mata ! Saya tertarik dengan kata-kata dari Bishop tersebut: Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yg besar, maka Nabi Muhammad mengingatkan sahabat2nya akan perkara2 yg kecil (molekul) dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpd islam sedetik selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya. kerana tuhan kepada Nabi Muhammad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul , dan ikatan molekul-molekul2 ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…dan selebihya Lucifer akan menguruskannya. Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis rekod Nabi Muhammad: "Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil." Antara “barangan buatan” yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam. Tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi Muhammad ? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. Jadi kepekatan toksin adalah tinggi pada hati ayam. Makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi Muhammad selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi Muhammad. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni juga menwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ajen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita juga.

Firman Allah: Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan, kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu. Al-Quran Surah Al-Baqarah Ayat 168

Firman Allah: Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman. Al-Quran Surah Al-Maidah Ayat 88

Firman Allah: Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik, dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata. Al-Quran Surah An-Nahlu Ayat 114



Penulis blog tersebut: tadi pak cik ada cerita yang Monsignor ada cakap tentang CANTUS… apa ke benda nyer ‘CANTUS’ tu….bunyi macam gempak jer..



Paderi: CANTUS adalah warisan ‘Knight Templar’…. suatu amanah yg kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada paderi, bishop, kardinal dan semua pemimpin2 roman katolik..kami berikan 1 kuasa kepada mereka, kuasa yg meliputi semua penjuru dunia…mereka pergi kemana saja tanpa banyak tanya kepada Paus…selepas penjajahan eropah ke atas dunia, dengan izin kami…‘Knight Templar’ telah menyerahkan warisan ini kepada kamu…bukan kpd org islam sahaja, malah semua bangsa dan agama di dunia ini…



Penulis blog tersebut: ni satu lagi… mengarut,bila masa pulak kami memikul warisan Knight Templar ? Kerajaan sesebuah Negara kan milik rakyat sendiri selepas kemerdekaan..



Paderi: di tanah air kamu dahulu, datuk2 kamu tidak sedar pun bahawa mereka telah bekerja untuk Knight Templar…nyawa mereka telah kami gunakan untuk membunuh komunis.. begitu juga di sebelah pihak komunis, Knight Templar telah menggunakan komunis untuk membunuh kamu…kedua2 nya mati..Knight Templar benar2 anak didikan kami… datuk2 kamu itu sebenarnya mati sia2. mereka semua akan masuk neraka….mati syahid konon2 nya.



Penulis blog tersebut: yang ni lagi kelakar…betul la datuk2 kami memperjuangkan tanah air.. bila masa plk datuk2 kami diperalatkan oleh Knight Templar ?…apa buktinya..



Paderi: sekarang ini mereka menjalankan tanggungjawab dan peranan dengan perasaan bangga, malah ramai org2 muda bercita2 untuk menyertainya, mereka sudah menganggap ia sebagai ‘kerjaya’..mereka benar2 menyayangi kerjaya itu..dan kami telah memberikan pakaian yg indah kepada mereka..mereka benar2 sukakan pakaian itu malah berebut2 untuk memakainya…orang2 yang mereka lindungi memandang mereka sebagai wira… padahal mereka sendiri tidak tahu apa yang mereka lakukan, dgn siapa sebenarnya mereka berkhidmat..



Penulis blog tersebut: pak cik cakap pakaian?…pakaian apa yang mereka pakai sampai dorg tak tau untuk sapa dorang bekerja??



Paderi: mereka itu memakai simbol warisan Knight Templar pada pakaian mereka. di bahu dan lengan tangan mereka ada terdapat pingat yang menunjukkan mereka telah dikitiraf akan menjalankan fungsi2 yang kami kehendaki… tapi mereka tidak menyedarinya… pingat itu kelihatan seperti huruf ‘v’….itulah simbol “CANTUS”…warisan Knight Templar…itu adalah permulaan sahaja sebelum kamu menjadi orang yg lebih bodoh lagi apabila menerima pingat yg lebih besar…



Penulis blog tersebut: huruf ‘v’ pada bahu dan lengan???…bukankah tentera, polis, anggota keselamatan dan badan2 beruniform spt pengakap,kadet dan semua tu???



Paderi: ya…maka saksikanlah bahawa semua angkatan tentera di seluruh dunia adalah milik gereja!..tidak kira kamu negara apa sekalipun! Kamu semua sedang berkhidmat untuk Paus !!



Penulis blog tersebut: ini mustahil !!!..bukan ke setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraan masing2?…habis tu selama ini perang yang berlaku di mana2 saja apa ertinya?.. sedangkan mereka itu semua adalah milik gereja…



Paderi: buka mata kamu dan lihat dunia…semua tentera di dunia ini tidak kira negara besar, british, amerika, perancis, china, india, jepun, iran…malah negara emas spt kampung kamu, Malaysia…semua mereka memakai pakaian dan pingat2 yang sama…dan mengapa mereka semua tidak memakai pakaian mengikut budaya dan agama masing2?????..paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan…



Benda ni semua ada kena mengena, umpama rantaian makanan, begitu jugalah perkara ini... Pada akhir siri tersebut, korang akan perasan sesuatu yang korang tak perasan, dan akan menafikannya. Waktu itulah korang dapat tahu, korang digolong yang mana satu.

Fikir - fikirkan ~!




Sumber : Sini



Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini ! Kalau Suka silalah LIKE :)