Subhanallah . Alhamdulillah . Allahuakhbar

Sunday 11 November 2012

Aplikasi We Chat .


Assalamualaikum . .

Hye Readers ! Mintak maaf sebab buat u all terpakasa menanggung rindu yang amat terhadap diri ini . Mintak maaf jugak sebab sekali lagi membuat pengakuan entah apakah sehingga menimbulkan ke'perasan'an yang tidak pernah terfikirkan . Just Ignore :)


Okey just ingin berkongsi dengan u all tentang satu aplikasi Chatting yang semakin digemari kini oleh pengguna telefon pintar iaitu WeChat ! Yep mesti ramai yang sudah mencuba aplikasi ni kan ? Lebih kurang macam WhatsApp jugak la tapi aplikasi WeChat nih lebih kepada Voice Call . Sangat Cool ! 

Kalau ingin tahu dengan lebih lanjut , silalah menekan INI . So u all macam tergamam seketika dengan fungsi WeChat yang sememangnya tidak mampu dinikmati oleh pengguna2x setia WhatsApp . Hoho :0 . 

Tanpa berfikir panjang , I sarankan u olls untuk cepat2x melawat PlayStore , search 'WeChat' & Install ! maka sabarlah menunggu sehingga tamatnya Loading ... 

Lepas Open tuh , hanya follow the instructions given key . Kalau berasa macam kurang paham , bolehlah merujuk dengan tekun Link yang diberi di atas :) Selamat berChatting !

Sorry sebab xdapat membuat Printscreen & Tutorial yang panjang berjela hanya kerana Malas yang sering menguasai diri di kala menghapdate Blog pada pagi yang indah . Oleh itu , SELAMAT PAGI wahai pembaca yang diredhaiNya ~ :D

Bye !
 





5 comments:

Hakuna Matata said...

alolo...yg d go sms pro kaitu?? hehehee akn d coba..mashalany sy bkn golongan rajin cahttg ha..hehee

Cik Farhana said...

Tryla cik lai..yg pastinya memang best lah.huhu:)

Himawari Mirsada said...

hehe..tepon sy xcanggih ne..^__^

9n0L4 said...

tak same dgn watsapp ehhhhh? :)

Cik Farhana said...

Ely: xpa..jumpa kt blog jela yea..huhu

9n0L4: xsama sist..weChat lbh best! Hee